Sposób promocji fotografa dziecięcego w Warszawie


henryk1965
Posty: 18
Rejestracja: 18 maja 2016, 11:02

Sposób promocji fotografa dziecięcego w Warszawie

Postautor: henryk1965 » 07 paź 2016, 10:13

Witam, jestem fotografem z długoletnim stażem. Specjalizuje się w zdjęciach niemowląt w Warszawie. Od jakiegoś czasu jestem zmuszony do poszukiwania nowych klientów samodzielnie. Dotychczas znakomicie sprawdzała się reklama z polecenia. Osoby, które zamawiały u mnie zdjęcia niemowląt polecały mnie kolejnym klientom i tak się to kręciło. Obecnie już tak nie jest i myślę o promocji posiadanej strony w Internecie. Chciałbym się skupić takich słowach kluczowych: fotografia dziecięca Warszawa http://www.elefantti.pl i nie mam pojęcia jak to zrobić żeby posiadana przeze mnie strona była widoczna w wyszukiwarce internetowej? Czy ktoś z forumowiczów może doradzić co zrobić na początku żeby to wszystko pozbierać do kupy i rozpocząć reklamę w Internecie?

podobne tematy:

Nowoczesny i przestronny wygląd firmy

Każdy słyszał frazes: jak cię widzą w taki sposób cię piszą, tak, więc powinno się mieć to na uwadze w trakcie planowania wyglądu posiadanego biura. Następne ważne powiedzenie: promocja jest dźwignią sprzedaży także wkomponowuje się do określenia charakteru naszego lokalu.